vrijdag, april 28, 2017

Best Regardz

Onlangs had ik een vergaderdag bij een van de locaties van Regardz. Wat mij opviel waren de kleine, originele details. Zo lag er bij de stiften een handgeschreven briefje dat deze al geprobeerd waren en ze het deden. Waar ik vooral helemaal weg van was waren de notitieboekjes die er lagen. Deze hebben aan de zijkant spreuken met een foto van bekende mensen, zoals bijvoorbeeld Moeder Teresa, de Dalai Lama en Albert Einstein. Ze zien er gewoon heel apart uit en hebben ook nog eens een handig formaat.

Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama

Op mijn bureau lag dat leuke notitieboekje mij daarna steeds aan te staren. Toen besloot ik Regardz te e-mailen om te vragen of ik er een paar kon kopen. En tot mijn grote verbazing en vreugde kreeg ik er gewoon twintig gratis opgestuurd, omdat ik zo'n groot fan ben van de notitieboekjes van Regardz. Dat is toch wel ontzettend aardig. We moeten er snel weer eens vergaderen, want er werd mij verklapt dat er een nieuwe versie van de boekjes in de maak is.

Geen opmerkingen: