vrijdag, september 02, 2011

Gozo; aankomst

Na een lange nacht zijn we aangekomen op Malta. Vanaf dat we voet aan land zetten is alles eigenlijk perfect geregeld en is alles beige.

Beige omdat alle stenen hier uit de rotsen worden gehouwen en die hebben nu eenmaal die kleur. Goed geregeld omdat echt alles perfect aansloot op elkaar, bus- boot - auto. We konden niet gelijk op de kamer, maar hebben wel een geweldige upgrade gehad en dat was het wachten dan wel weer waard.

Het hotel is heel mooi maar wel kruip door sluip door, omdat ze allerlei nieuwe gedeelten er aan vast hebben geplakt. De lift is echt doodeng, dus Michael ging met de lift het zwembad verkennen en ik met de trap. Dat heb ik geweten, ik ben gewoon verdwaald. Er kwam geen einde aan de trappen en sommige gedeelten bereikte ik nooit. Bezweet en hijgend werd ik gered door een vriendelijke schoonmaakster. Bij het zwembad aangekomen...bleek Michael er al niet meer te zijn. Na lang wachten was die maar weer naar beneden gegaan. In ieder geval weet ik nu de weg per trap en de sluiproutes, altijd handig.´

Vanmiddag hebben we het haventje verkend en heerlijk gegeten bij Marina pizza. Zo meteen willen we het wereldberoemde restaurant Ta Pawlu bezoeken.

2 opmerkingen:

Edwin zei

Tip ga naar het Ramla Bay-strand, aan de noordkust van het eiland. De rest van stranden vind je veel kiezels

Erika Koukos zei

He Edwin, bedankt voor de tip, gaan we zeker doen!