dinsdag, mei 10, 2011

Solliciteer als inkoper vlees bij C1000

Wakker Dier roept mensen op massaal te solliciteren op de functie van senior inkoper vlees bij C1000, dit als protest tegen de kiloknallers in de supermarkt.Link
Wakker Dier is al geruime tijd bezig met een offensief tegen vleesaanbiedingen in de supermarkt, waarbij de focus vooral ligt op C1000. Deze formule krijgt van de actiegroep het verwijt het meest te stunten met vlees. Wakker Dier heeft op zijn site een speciale pagina die kan worden gebruikt om te solliciteren.
Een leuke actie, maar de doelmatigheid ontgaat mij een beetje.

De voorbeeldbrief: Geachte heer/mevrouw,

Hierbij solliciteer ik op uw vacante functie 'senior inkoper vlees', ofwel de hoofd-slager. Ik ben erg gemotiveerd voor deze functie. Ik erin, de kilo-knaller eruit. Dat is kort gezegd mijn ambitie. Ik wil uw klanten iets voorschotelen dat diervriendelijk is en niet de huidige plofkip. Bij uw karbonades wil ik weer krul-staartjes zien kwispelen... die worden nu meestal onverdoofd afgeknipt. Kalfjes horen bij hun moeder in de wei, in plaats van weggestopt in een krap hok. Kortom, als u mij aanneemt haalt u gegarandeerd kwaliteit in huis: en dan doel ik ook op het vlees. Ik zie uit naar uw reactie.

Hoogachtend,


Bronnen
Distrifood
Wakker Dier

Geen opmerkingen: