dinsdag, februari 01, 2011

Heropening Albert Heijn Parkwijk op 2 februari

Menigeen schijnt met smart te wachten tot onze grote vriend Bunny zijn Albert Heijn in Parkwijk weer opent. De geruchten gingen dat dit vandaag om 7.00 uur zou zijn. Vanzelfsprekend zal dit veel nieuwsgierigen uit alle hoeken en gaten van Almere trekken, daarom besloot ik vanochtend de drukte voor te zijn en al om 7.15 uur boodschappen te gaan doen. Gewapend met tassen reed ik het parkeerterrein op, alwaar mij een gebarricadeerde deur, hijskraan en een hoop bouwgekrakeel wachtte. Na nog twee rondjes om de potdichte zaak te hebben gereden keerde ik onverrichter zaken terug naar huis.

Thuis aangekomen heb ik even gebeld (wat ik dus beter gelijk had kunnen doen) en ik kan jullie verklappen dat de opening morgenochtend om 8.00 uur zal plaatsvinden.

Labels: Bun, Albert Heijn Parkwijk, verbouwing, opening, heropening

Geen opmerkingen: